Kontakt do pogotowia energetycznego w przypadku awarii czynny przez 24/7 – 607-75-25-75

Komunikaty

Procedura zmiany sprzedawcy

Zbiór praw konsumenta

Zgłaszanie awarii

Obsługa klienta

W EnH2O Sp. z o.o. dbamy o komfort klientów, oferując różne formy kontaktu. Zachęcamy do korzystania z infolinii, formularza w zakładce kontakt lub wiadomości e-mail.

Transparentność oraz odpowiedzialność wobec klientów są dla nas priorytetem. Dlatego regularnie publikujemy komunikaty dotyczące planowanych wyłączeń energii elektrycznej oraz informacje o awariach i ich usuwaniu. Zachęcamy do zapoznania się z tymi informacjami, aby uniknąć niedogodności związanych z brakiem prądu.

infolinia

 

Komunikaty

Informujemy, że w związku z pracami modernizacyjnymi w dniu 01.06.2025 roku w godzinach pomiędzy 08.00 a 12.00 odbiorcy zasilani ze stacji transformatorowej B-10 zostaną pozbawieni zasilania. Za utrudnienia przepraszamy.

Wykaz odbiorców zasilanych ze stacji:

B-10

CARSSTENSEN/SYNERGIA

BAUHAUS

SCG SP. Z O. O. - BUDYNEK 31B I PIĘTRO, HALA 94B

 

Procedura zmiany sprzedawcy

Na podstawie Art. 4j Ustawy Prawo Energetyczne odbiorcy energii mają prawo zakupu energii elektrycznej od wybranego przez siebie sprzedawcy. Prawo realizowane jest w oparciu o zasadę TPA. Ponżej przedstawiamy państwu krok po kroku etapy prosesu zmiany sprzedawcy :

 

Etapy procesu zmiany sprzedawcy

  1. Zawarcie umowy sprzedaży z nowym sprzedawcą. Nowa umowa powinna wejść w życie z dniem wygaśnięcia starej umowy sprzedaży z dotychczasowym sprzedawcą, aby zachować ciągłość dostawy energii.
  2. Wypowiedzenie umowy sprzedaży dotychczasowemu sprzedawcy. Odbiorca lub nowy sprzedawca posiadający upoważnienie wypowiada umowę dotychczasowemu sprzedawcy. W przypadku, gdy dotychczasowym sprzedawcą był dystrybutor, odbiorca wypowiada umowę kompleksową.
  3. Zawarcie nowej umowy dystrybucyjnej. Odbiorca lub nowy sprzedawca posiadający do tego upoważnienie zawiera nową umowę  z dystrybutorem o świadczenie usług dystrybucji. Nowa umowa powinna wejść w życie z dniem rozwiązania dotychczasowej umowy kompleksowej.
  4. Poinformowanie Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu nowej umowy sprzedaży. Odbiorca lub nowy sprzedawca posiadający upoważnienie informuje OSD o zawarciu nowej umowy sprzedaży. Zgłoszenie powinno zawierać : określenie stron nowej umowy, termin obowiązywania umowy, planowane ilości dostaw energii, określenie podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe.
  5. Dostosowanie układów – pomiarowo rozliczeniowych
  6. Odczyt licznika i rozliczenie końcowe z dotychczasowym sprzedawcą

Szczegóły procedury zawarte są w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Operatora  w punkcie D2

 

Zbiór praw konsumenta

Zbiór praw konsumenta energii elektrycznej zawiera praktyczne informacje dotyczące zarówno praw odbiorców, jak również funkcjonowania rynku sprzedaży i dostawy energii elektrycznej. Zbiór opisuje szczegółowo prawa przyługujące konsumentom w zakresie m.in. : dostępu do sieci, zakupu energii elektrycznej, korzystanie ze standardów jakościowych, najważniejsze komponenty zawieranych przez odbiorców umów czy zasady rozliczeń i korygowania wystawionych faktur oraz rozpatrywania reklamacji.

 

Do pobrania

Zbiór praw konsumenta (228.8 KiB)

 

Spis sprzedawców z którymi OSDn zawarł Generalne Umowy Dystrybucji

EnH2O Sp. z o.o. ma zawartą umowę GUD z ENERGA-OBRÓT S.A

 

Klauzula informacyjna

Klauzula informacyjna EnH2O sp. z o.o..pdf (180.5 KiB)

 

Zgłaszanie awarii

Chcesz zgłosić awarię ? Nie czekaj, zadzwoń:

 

Dane kontaktowe do pogotowia energetycznego :

Nr tel : 607-75-25-75

Adres e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wszelkie awarie można zgłaszać w dni robocze także pod numerem tel: +48 605-497-778 oraz adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.