Obsługa klienta
W EnH2O Sp. z o.o. dbamy o komfort klientów, oferując różne formy kontaktu. Zachęcamy do korzystania z infolinii, formularza w zakładce kontakt lub wiadomości e-mail.
Transparentność oraz odpowiedzialność wobec klientów są dla nas priorytetem. Dlatego regularnie publikujemy komunikaty dotyczące planowanych wyłączeń energii elektrycznej oraz informacje o awariach i ich usuwaniu. Zachęcamy do zapoznania się z tymi informacjami, aby uniknąć niedogodności związanych z brakiem prądu.
Komunikaty
Niniejszym informujemy, że planowane są przerwy w dostawie energii elektrycznej do obiektów zasilanych ze stacji elektroenergetycznych, zgodnie z poniższym harmonogramem:
10.08.2025 (niedziela) w godzinach 07:00 – 10:00 – stacja B10
17.08.2025 (niedziela) w godzinach 07:00 – 13:00 – stacja B11
Wyłączenia spowodowane są koniecznością przeprowadzenia prac konserwacyjnych urządzeń stacyjnych, wraz z pomiarami linii kablowych i transformatorów.
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.
Od 1 lipca 2025 roku zacznie obowiązywać nowy model sprzedaży rezerwowej.
Szczegóły znajdą Państwo w pliku do pobrania:
Procedura zmiany sprzedawcy
Na podstawie Art. 4j Ustawy Prawo Energetyczne odbiorcy energii mają prawo zakupu energii elektrycznej od wybranego przez siebie sprzedawcy. Prawo realizowane jest w oparciu o zasadę TPA. Ponżej przedstawiamy państwu krok po kroku etapy prosesu zmiany sprzedawcy :
Etapy procesu zmiany sprzedawcy
- Zawarcie umowy sprzedaży z nowym sprzedawcą. Nowa umowa powinna wejść w życie z dniem wygaśnięcia starej umowy sprzedaży z dotychczasowym sprzedawcą, aby zachować ciągłość dostawy energii.
- Wypowiedzenie umowy sprzedaży dotychczasowemu sprzedawcy. Odbiorca lub nowy sprzedawca posiadający upoważnienie wypowiada umowę dotychczasowemu sprzedawcy. W przypadku, gdy dotychczasowym sprzedawcą był dystrybutor, odbiorca wypowiada umowę kompleksową.
- Zawarcie nowej umowy dystrybucyjnej. Odbiorca lub nowy sprzedawca posiadający do tego upoważnienie zawiera nową umowę z dystrybutorem o świadczenie usług dystrybucji. Nowa umowa powinna wejść w życie z dniem rozwiązania dotychczasowej umowy kompleksowej.
- Poinformowanie Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu nowej umowy sprzedaży. Odbiorca lub nowy sprzedawca posiadający upoważnienie informuje OSD o zawarciu nowej umowy sprzedaży. Zgłoszenie powinno zawierać : określenie stron nowej umowy, termin obowiązywania umowy, planowane ilości dostaw energii, określenie podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe.
- Dostosowanie układów – pomiarowo rozliczeniowych
- Odczyt licznika i rozliczenie końcowe z dotychczasowym sprzedawcą
Szczegóły procedury zawarte są w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Operatora w punkcie D2
Zbiór praw konsumenta
Zbiór praw konsumenta energii elektrycznej zawiera praktyczne informacje dotyczące zarówno praw odbiorców, jak również funkcjonowania rynku sprzedaży i dostawy energii elektrycznej. Zbiór opisuje szczegółowo prawa przyługujące konsumentom w zakresie m.in. : dostępu do sieci, zakupu energii elektrycznej, korzystanie ze standardów jakościowych, najważniejsze komponenty zawieranych przez odbiorców umów czy zasady rozliczeń i korygowania wystawionych faktur oraz rozpatrywania reklamacji.
Do pobrania
Zbiór praw konsumenta (228.8 KiB)
Spis sprzedawców z którymi OSDn zawarł Generalne Umowy Dystrybucji
EnH2O Sp. z o.o. ma zawartą umowę GUD z ENERGA-OBRÓT S.A
Klauzula informacyjna
Klauzula informacyjna EnH2O sp. z o.o..pdf (180.5 KiB)
Zgłaszanie awarii
Chcesz zgłosić awarię ? Nie czekaj, zadzwoń:
Dane kontaktowe do pogotowia energetycznego :
Nr tel : 607-75-25-75
Adres e-mail :
Wszelkie awarie można zgłaszać w dni robocze także pod numerem tel: +48 605-497-778 oraz adresem e-mail: